Retourneren van goederen:

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de gekochte artikelen binnen 30 dagen na levering in de oorspronkelijke staat retourneren (graag met verzendnummer). Na ontvangst van de goederen wordt de aankoopprijs terugbetaald. Alle retourzendingen moeten worden aangemeld bij onze klantenservice.

Ik heb een defect artikel ontvangen:

Als u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact op met ons supportteam en geef de volgende informatie door:

  • Uw ordernummer

  • Welk artikel beschadigd is

  • Een beschrijving

  • Fotobewijs

Als uw pakket bij levering beschadigd is, maak dan een foto en stuur deze direct naar onze klantenservice. Alle klachten over beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na leverdatum worden gemeld. Zonder bewijs van een lid van ons supportteam kunnen wij geen terugbetaling, tegoedbon of vervanging aanbieden.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen:

Als u per ongeluk het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons supportteam en geef ons de volgende informatie:

  • Uw ordernummer

  • De naam van het artikel dat u niet heeft ontvangen

  • De naam van het artikel dat u wel heeft ontvangen

  • Een foto van het ontvangen artikel

Ruilen:

Helaas is het niet mogelijk om artikelen direct te ruilen. Als u wilt ruilen, raden wij aan het artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen.

Defecte producten:

Als het product defect is, beschadigd tijdens transport of anderszins defect, zijn er geen retourkosten. In dat geval sturen wij u een nieuw, defectvrij artikel toe.

Als u artikelen wilt retourneren:

Als u een verkeerd product heeft gekocht, het product niet past of u het niet meer wilt, draagt de klant de daadwerkelijke retourkosten en is verantwoordelijk voor het retourbewijs. Download hier het afleveringsbewijs.

Neem gerust contact op met onze klantenservice: info@vivihaarlem.nl
Ma–Vr 10:00–17:00

Annuleringsbeleid:

Let op dat bestellingen niet kunnen worden geannuleerd omdat ze 24/7 automatisch worden verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Als u de goederen toch niet wilt houden, kunt u deze na ontvangst natuurlijk retourneren.